Ønsker du økt energi, balanse og glede på bare noen få minutter?

Basert på en 20 år lang reise i meditasjonens rikdom har jeg samlet de FEM MEST EFFEKTIVE OG LYSTBETONTE MEDITASJONENE som RASKT gir deg gode RESULTATER.

Leter du etter korte, men supereffektive meditasjoner som du rekker å gjennomføre i en travel hverdag? Ja, da har du funnet dem her!

Hvorfor bør jeg bruke noen minutter hver dag på å meditere?

  • Gjennom meditasjonen skaper du deg din egen boble og fylles med energi og glede
  • Du hever dine frekvenser og kan lettere manifestere det du ønsker
  • Du skaper indre ro og balanse
  • Du får enklere kontakt med intuisjonen din og tar dermed gode valg

Meditasjonene er laget slik at du kan gjøre dem når som helst og hvor som helst. Jeg vet du er travel og har mye å rekke, men samtidig ønsker du å komme i gang med dypere pust og tilstedeværelse. Disse øvelsene kan du ta med deg på øret og noen minutter her og der klarer du å finne rom til i løpet av dagen din. Jeg vet at du vil og nå får du det til!

Du får meditasjonene tilsendt øyeblikkelig på mail og kan laste dem ned umiddelbart.

Benytt deg av denne fantastiske sjansen til å ta vare på deg selv og bedre livet ditt!

Introduksjonspris kun 199,-. Vanlig pris er 249,-

Les hva disse damene sier om meditasjonene:

«Gjennomførte 10 min pust og «glad i kroppen» meditasjon i dag også. Refleksjon: Det er jo så lett! Helt gledesfullt og lett <3»

«Jeg vil bare si at du har en god stemme å lytte til, og meditasjonene er herlige og gjør inderlig godt, Kristin <3»

​«Nydelig meditasjon Pust ut og smil. Ble så glad! Tusen takk!

​«Så nydelige meditasjoner med helt vakker musikk til. De skal jeg lytte til mye fremover!»

​«....du har en meget behagelig stemme å lytte til, Kristin. Jeg hører ofte på de meditasjonene. Føler jeg allerede er «rettere i ryggen»

Her er informasjon om de 5 effektfulle og raske meditasjonene:

1. Jeg er - i ro (6 min)

Du bruker pusten som anker slik at kropp og sinn faller til ro enten det er før en prestasjon eller før en annen meditasjon.

2. Pust ut og smil (7 min)

Forskning viser at hver gang du smiler, om det bare er med en penn mellom leppene, så tror hjernen at du smiler og den setter i gang å produsere gledeshormoner.

3. Sitt i kraften din (10 min)

Noe av det viktigste vi kan lære er å kjenne hvordan vår egen energi føles; Hvordan det er å sitte i kraften vår. Når du har lært deg å kjenne hva som er din energi kan du kvitte deg med det som ikke tilhører deg og bli sterk og rolig i din egen kraft. Denne meditasjonen er perfekt når du har behov for å være mer fokusert og tilstede.

4. Hengekøyen (8 min)

Visualisering roer ned systemet. Jeg pleier å si at hjernen ikke vet forskjell på fantasi og virkelighet, og alle tanker skaper følelser i kroppen. Du skjønner sikkert hva som skjer hvis du er mye bekymret eller stressa. Øv på å snu tankene dine og se for deg - og føl - positive ting!

5. Gullbladene

Denne meditasjonen er gjengitt i boken jeg har skrevet, Balansekvinnen, og her guider jeg deg gjennom skogen, ned til benken og over til den lille øya i innsjøen. Til livets tre, treet med gullbladene og de vakre ordene.

Vær åpen og nysgjerrig og se hva som dukker opp i DITT INDRE! La deg overraske over alt det vakre som bor inni deg. Det er tiden for at du åpner opp og blomstrer ut!

Jeg oppdaget så mye mer

I begynnelsen brukte jeg meditasjon som rent energipåfyll. Først senere oppdaget jeg hvilke fantastiske sideeffekter jeg fikk med meg på kjøpet:

Visste du at meditasjon er vidunderlig på så mange måter for deg?

Begynn med fem eller ti minutter per dag, så skal du raskt få kjenne det!

  • Undersøkelser viser at 5-10 minutter er alt som skal til for å skape fysiologiske endringer i hjernen og celler samtidig som stressnivået senkes og energi og overskudd øker.
  • Vi oppnår en TILSTEDEVÆRELSE og får kontakt med oss selv. På denne måten får vi kontroll med livet, i stedet for at livets daglige utfordringer kontrollerer oss.
  • Når sinnet blir stille og rolig i meditasjonen, får vi en dypere forståelse av oss selv. Da vil også følelsene bringes til ro. Vi bare ER.
  • Mindre sykdom. Mindre andel av de som mediterer får livstruende sykdommer og hjertesykdommer.
  • Mindre stress. Merkbart mindre utsondring av stresshormoner som kortisol. Økt mengde av beroligende hormoner som melatonin og serotonin.
  • Redusert aldringsprosess. Positiv påvirkning på hørsel, blodtrykk og syn.
  • Bedre søvn. Samtidig som meditasjon gir en dypere hviletilstand enn søvn. Noen har sagt at 1⁄2 times dyp meditasjon tilsvarer 3 timers søvn.
  • Ha med deg meditasjonsmusikk og guidede meditasjoner på telefon eller PC. På den måten kan du stenge støy ute, lukke øynene og finne tilbake til deg selv.
  • Positiv påvirkning på kroniske smerter og mye, mye mer. Det er faktisk en lege som har vært observatør på flere studier og undersøkelsene på Harvard Medical School, Woodson Marrel, som har uttalt at meditasjon er ”kanskje det mest virksomme redskap for helsen”. Så nå er det bare å begynne, kjære deg.

Tenk om du kunne ta med deg tilstedeværelsen inn i dine gjøremål resten av dagen?

Gjennom disse 5 enkle, men kraftfulle og raske meditasjonene kan du faktisk det. Sett av 5-10 minutter av dagen og veldig snart vil du erfare indre ro, glede, balanse, kraft og tilstedeværelse i hverdagen.

Ja, slik finner du stormens øye, denne indre stillheten som fyller deg opp med energi. Det vil alltid være forstyrrelser og høyt tempo rundt oss. Og vi kan ikke forandre den ytre verden til å bli optimal, eller vente til alt blir ideelt av seg selv. Da finner vi aldri sinnsro. Du må velge stillheten og tre inn i den.

Gøy med parkeringsbot?

Meditasjon og er både selvutviklende og stressreduserende. Du blir mer bevisst på deg selv, dine tanker og følelser, og i stedet for å gå på “autopilot” og reagere som du alltid har gjort i ulike situasjoner, så mister sterke emosjoner noe av sin kraft. Du kan jo forsøke å si til deg selv, neste gang du har fått en parkeringsbot, “interessant!” og smile fra øre til øre. Det fungerer!

Ved å gå inn i stillheten og være oppmerksom på mellomrommet mellom tankene, vil du få kontakt med din kreativitet og inspirasjon. Du er “in spirit”. Intuisjonen er også avhengig av at du skaper pauser for deg selv i hverdagen. Slapper av og flytter fokuset innover – til hjertet. Etter hvert vil stillheten komme naturlig å bre seg til andre områder i livet. Ikke bare når du mediterer, men også på jobb, sammen med familie og venner, i andre aktiviteter. Du er i flyt og balanse!

Begynn på din reise i dag! Benytt deg av det supre introduksjonstilbudet!

Kun 199,-. Vanlig pris 249,-

Du får meditasjonene tilsendt øyeblikkelig på mail og kan laste dem ned umiddelbart.